понеделник, 1 април 2013 г.

metanoia;
the journey of changing one's mind, heart, self or way of life

как да започна? миналата седмица изчетох блога на дани сигурно за стотен път (тя не ме познава, ама аз я знам, на мен ми стига ;d) и ако вие не сте го чели, изпускате доста, да знаете. и, както виждате, новия ми блог прилича съмнително много на нейния. а се ядосвах на съни миналата година за абсолютно същото нещо. i just.
мисълта ми е, че не искам да я копирам, аз съм си аз. (пък  и след няколко поста само цялата ми чокинска аура и постоянно мрънкане ще надделеят и ще заличат всякакви прилики с други блогове ;d) просто сега търся себе си, а като й четох блога сега, си мислех 'а как би ми се искало и аз да можех така да говоря' и какво стана? ей тоя блог стана. ;d и общо взето, имам нужда от основа, докато се търся. ама това не е основа, то е цял етаж и даже втори започнат... ;d и цялото това нещо с копирането е несъзнателен процес и неделима част от отвратителната ми личност, ако може да я извините. ;d

и основната причина да започна този блог е, че просто вече не съм същия човек, който започна chocolate reflections. вече няма какво да кажа там. новото ми аз вече няма много за казване, вече не й звучат по същия начин думите, не може да пише както преди. а аз съм ужасно прилежна и подредена, като стане дума за писане и просто не мога ей така внезапно да си сменя целия стил на писане в блога. и защото вече не мога да си пиша по стария начин, реших, че е време за нов блог. иначе, ако не блогвам, ще се побъркам. имам нужда да си изливам душата някъде от време на време. а и по някакъв начин си мисля, че с този нов блог давам начало на новото си аз и ако си харесвам блога, ще харесвам и себе си.
а, и съм може би най-антисоциалният и най-малко загриженият за външния свят човек, който някога сте срещали, така че общо взето очаквайте кратки постове, защото думите ми ги няма, (ако ще и по няколко на ден, защото постоянно имам random thoughts, които искам да си запиша и знам, че мога да използвам туитър за това, обаче аз туитър го мразя ;d) и преработените от мозъка ми наскоро слушани песни, гледани филми или прочетени книги.

и поздрав с paramore - part ii, защото от целия им нов албум засега само тя ми харесва.
oh glory, come and find me.

честит ми нов блог.
tada.

Няма коментари: