събота, 25 май 2013 г.

мда. плановете ми за поста някак се отклониха. първоначално мислех да пиша свръхемоционален пост за компанията, обаче след като им бях твърде пасивно-задочно-ядосана и като цяло планът ми за прекарване на целия следобед сама у нас в четене на книга, която даже не ми харесва особено (аман от такива вече ;д нали почнах 'реликвите на смъртните', за да се измъкна от хари потър. еми, оказа се че тая книга е буквално история с участието на one-dimensioned драко, супер безлична джини, slutty хърмаяни, рон и хари събрани в един човек, подмладен обратен аластор муди с азиатски произход и очевиден волдемор. а имах такива надежди за тая поредица.) се провали, просто една камара време си правих малоумни селфита и се чудех какво си правя с живота. ;д

вчерашния ден? ами... можеше и да е по-зле. може да започнем, че след като имам особено малък опит в ходене на токчета, особено на обществени места (ми!), реших да се изтъпаня на безбожно високи платформи. 15 сантиметра, ако трябва да сме точни. не ме питайте защо въобще съм си ги купила. ;д обаче тържествено мога да заявя, че само няколко пъти залитнах и въобще не съм падала. ;д като по-умна си носех и равни обувки и когато започнах да колабирам след два часа стоене и после ходене по павета (!) се преобух и еуфорията, в която изпаднах, не може да се опише с думи. ;д програмата и предизвикателството към мен да я изтрая цялата пък не беше кой знае какво. накрая, когато 12ти клас минаха и пуснаха 'един неразделен клас', половината даскалки и владито тръгнаха да реват, пък на мен ми стана тъжно само за балоните с хелий, щото тва бяха сигурно балони за десет лева и дванайсти клас си ги пуснаха да летят като птички на юг. ;д

и да, както казах, слязох до един магазин за дрехи и тъкмо си припомнях колко по-хубаво ми беше миналата година, вървейки с депресирана физиономия през центъра и в пълната депресия си мислех колко ще ми е депресиращ следобеда, когато в един момент само усетих как някой зад гърба ми ме хваща през раменете и почнах да пищя, все едно ме напада сериен убиец, а зад гърба ми деса се хилеше като пълен идиот. ;д и понеже с владито и тереза, една тяхна приятелка, ме поканиха при тях (най-вероятно от учтивост, ама и без тва нямах друго за правене), през следващите три часа се шматках из града с тях. ;д и да, избивахме го на пълна лигня, докато невинни дечица от най-близкия парк ни гледаха и си припомняхме засрамващи истории от 2003 насам.

тук се връщаме към правенето на малоумни селфита и задочното ядосване. ;д мда, приятелите ми абитуриенти си правеха мини пре-парти, а аз даже и не разбрах, просто баба ми е ебаси шпионина и въпреки че живеем на стотина метра от тях, тя е видяла кой е там и какви дрехи носи. ;д не че имам някво особено право да съм им ядосана, не е като да нямам никва вина, че едва си говорим, обаче просто... супер скапано ми става.
и... да. и абитуриентите не съм ходила да гледам, щото нито някой ме е викал, нито имаше с кого. ;д

ии... да. първоначалната ми мисъл за поста вече беше използвана в коментара ми на един от последните постове в блога на ради, ама какво ми пречи да се повторя?
вчера габриела стана на 18. и илиана е на толкова. а ги познавам още откакто бяха в първи клас. една камара хора, които познавам откакто се помня или стоуквам откакто получих първите симптоми на internet addiction, завършиха. и се стресирам ужасно много. защото все едно не стига, че с компанията се вдетиняваме, ами и времето минава, без въобще да чака мен. все едно се опитвам да се задържа на земята, а тя се движи под мен, и падам надолу по свлачището, чието дъно е гърлото на пясъчния часовник, скоро и мен ще погълне. нямам време за нищо. и все пак някак успявам да го пропилея. страх ме е. всичките пораствате, порастваме, някои ставате зрели хора, други - ужасни такива. не съм готова за това. не съм готова за това. нито да гледам как това се случва с вас, нито да се случва на мен. хайде да си останем глупави свръхемоционални тийнейджъри още малко. иначе ще откача.

впрочем, според един тест за типовете хора, които човек търси във една връзка, типът, който съм аз, цитирам 'will always have the maturity of a 15-year-old'. е... това обяснява много неща.

още един потенциален смислен пост беше пропилян още с началото. oh, fuck it.



ps. here, have some of my good music taste
a good man and a good woman will bring out the bad in each other, the worst in each other

Няма коментари: