събота, 18 май 2013 г.

влади,
(трябва да ти пратя линка към поста, за да го прочетеш, иначе и посмъртно няма да го видиш сигурно ;d)
специално заради теб пиша! ;д след 88 дни читателски мъки (изчислих си ги с excel aw yiss), зарязах четенето на хари потър веднага след отгръщането на последната страница на петата книга (по-скоро скролването, което може би е главната причина да се откажа. чоки, никога повече не чети на компютъра книги, за които не даваш гаранция, че ще искаш да ги четеш нон-стоп и ще те обсебят като през 2009), основно обвинявам pdf книгите, това, че 80% от сюжета на седемте книги го знам без даже да съм ги чела и да съм гледала последните 2 филма и че очаквах нещо разбиващо и разтърсващо, ама явно хп съм го надраснала? ииии мога (даже с гордост) да заявя, че съм мъгъл. (っ˘ڡ˘ς)

ps. регнах се в потърмор (не питай), понеже исках поне да знам в кой дом съм (гайс, пуснахте мъгъл в системата, ще ви скапя училището)
и
вЛАДИ ДРЪЖ СА




сЛИДЕРИН



не, сериозно, очаквах рейвънклоу, щото на куиза избирах синички неща???? и горички и русалки и любов и мда. прекалено безобидна съм, за да съм слидеринка. ;д
нищо, ся се чувствам много hawt от тоя факт ;дд i'm too sexy for my wand too sexy for my robe ох, лигавя се.

отивам да чета the mortal instruments. стискайте палци да ме обсеби и да ми разсипе психиката. :333

Няма коментари: