четвъртък, 20 юни 2013 г.

уж щях да пиша в тоя блог по време на всякакви извънредни душевни състояния и размишления... уел, за последните 11 дни изпуснахте тридневно главоболие, два емоционални срива, направо пълно изпадане в депресия си беше, един пристъп на параноя, много харчене на пари (то беше само разгрявка, през следващите два дни тепърва ще се убивам да пилея) и все така съществуващата ми музикална криза.

ще полудея, повярвайте ми. нито една песен, която слушам, ми харесва. и не знам дали си го внушавам или нещо, обаче буквално всеки път, когато си помисля за слушане на музика, главата почва да ме боли. ОТВРАТИТЕЛНО Е. сега се мъча кво ли не да слушам, пънк, инди, мейнстрийм поп, обаче няма особена промяна. разказвах ли ви, че като го казах на даскалката по музика, тя ми отговори, че съм се претоварила и ми трябва да си почина? почивам си вече 5 месеца сигурно. ще психясам. не знам дали всичко се дължи на това, че към сегашен момент всички нови мейнстрийм песни, и не само българските, са яко скапани. my ears aRE BLEEDING!1
и най-много ме е страх, че накрая ще отвикна и ще си остана така. и няма никога повече да пея с пълно гърло под душа. 'скоро ще излезе от банята сигурно, преди малко спря да пее' ;д няма никога вече да вървя по пътя без да отразявам нищо, защото ми е почнала много любима песен. няма да танцувам по пътя, като вървя към къщата на баба ми в петък следобед. няма буквално да се будя с песен. или да си пея с алармата сутрин. ;д няма да се побърквам, след като преживея не повече от 8 часа без музика.

ей сега си пуснах 'to roam' на робчо. ;д не познавам нито един човек, който да я харесва, ама мен ме лъха на 2010 чувства.
'you know when my eyes roam, through the fog and hail, a scene amidst the snow, you know where, know where, know where, know where, should've known where' <3

по-късно ще пробвам само с песни от 2009, може да ми стане по-добре.

...
едно и слушане и половина по-късно, тая песен също ме дразни.
какво става с вкуса ми за музика?

и... аз съм на прага на още едно лято, което се очертава да бъде... ужасно. не такова ужасно, просто, както казах, почти всичките ми приятели ще почват лятна работа, а аз ще си седя у нас мързелива, безполезна и самотна. ;д и на басейн няма може да няма с кого да ходя, пък тъкмо се навих да хвърля 30 лева по супер хубавия бански (ма пък 30 лева. ма пък е много хубав! ;д) и просто си нямам никаква идея какво ще правя с това лято.

тези почивни дни пък е панаира. на мен ми е някак хубаво, защото... не знам, винаги е значел началото на лятото и още от малка много го обичах, въпреки че е яко цигания, чалгии и бира, и се покъсвах от рев, като го разваляха на следващия понеделник ;д и сега се радвам, щото ако не друго, поне е причина да изляза от нас. ;д
и беше... бе, не беше толкова хубаво с тоя пиян благовест, обаче беше приемливо през последните три години, защото все излизахме в петък вечер с компанията и половината се наливаха с бира, докато другата половина се тъпчеха с некачествени кебапчета xD
пък тая година... едни окифляха, други спряха да излизат с нас, най вече и двете. ;д и си бях обещала, че няма да излизам с никой от компанията тая година, ама не знам кво стана, ама имам уговорка с двамата миндили. ;д ще бъде трудна вечер. ;дд
а на мен ми е развълнувано само за утре, защото ми е последното изходно и ще си взимам новия телефон и ще си правя лилав dip dye ugkgbjh;o

защо въобще все още блогвам тук

1 коментар:

Sky каза...

за да правиш нещо различно