вторник, 3 септември 2013 г.

еми, в последния момент си се отказахме от плановете си за ходенето до пловдив, защото не му е сега времето. за сметка на това миналата седмица сънувах че е 2011, имах шоколадов сладолед в косата и продавачките в някакво магазинче за сувенири носят сини перуки, а аз междувременно крещях 'кару!' а снощи сънувах, че съм си намерила с кого да отида до пловдив (бяха някакви кют пънкарчета, които всъщност не познавах?) и мушки е разбрала че съм в града чак вечерта, щото съседите й казали, че в таванската стаичка на съседния блок имало някакви почиващи, на които продали 4 банички за 12 лева. да не забравим, че аз бях тая, която плати баничките. :D и, идк, напоследък сънищата ми са сравнително щастливи, след като погледнете мен, цупеща се по цял ден.

Няма коментари: