сряда, 9 октомври 2013 г.

*мани са съсипваш ми живота*
*селянин*
*shtsksm tbh*
*SHAKE FOR ME GUUURL I'M GONNA BE YOUR BACKDOOR MAAN*
*I'M GONNA GIVE YOU MY LOOOVE*
*chokes*

you know what we haven't done in a very long time?
tHAT'S RIGHT (първоначално без да искам написах tight. но да, tight също.)
THE FANGIRL TALK. щото ми е полезен за психическото състояние и метаболизма.

та така де, днес направих огромната грешка да прекарам повече от един час с гергана. което ще рече - пълна лигня. пък тя тръгна да си прави спагетини на котлона у баба ми и след като пишеше 'налейте 300 милилитра вода', тя наля поне един литър и после си вади спагетините от тигана с цедка за чай. пък узунов пак ни видя и дойде да ни се кара, че участващите в проекта не си говорим и не сме научили и едно хоро. ;д сценария на програмата пък е почти готов, щото аз го пренаписах. ;d

та така де, днес нещо не ми е добре, по химия само от слушане за въглеродни молекули ме заболя главата и ме боля на почивки цял ден. в 6 следобед легнах и да спя и още ме боли. пък за по-голям кеф тръгнах да разказвам на герито и анабела защо имам нервен стомах, в резултат от което и той тръгна да ме свива. весела история. пък не знам дали е от това, ама оня ден стана три месеца годишнина от здрач маратона ми, евентуално причинил стомашния ми вирус, евентуално причинил ми нервен стомах, и един бог знае защо, точно тогава щях да експлодирам от желание да риуочвам филмите и да се филмирам и да подсмърчам тъжно. и да препрочитам книгите и да цитирам влюбено цитати на глас. сега не знам дали да се радвам че тва продължи само около половин час?

и, понеже фотоапаратът ми е отишъл вече на кино, и в двата сервиза ни препоръчаха да се купува направо нов, пък същия като моя модел май няма вече в наличност в българските сайтове (мразя си живота jfc)... така де, с чичо ми бихме път до габрово, за да ни кажат да си купим нов (kjhsdugbl ще се гръмна просто. точно ся, когато ми трябват пари за англия и фотоапарат щото забележителности. ама голям късмет имам.), след което се разходихме до кауфланд, където видях един човечец да разглежда списанията на рафтовете за списания(???) и едвам не си върнах фреша, дето си пиех в момента, като забелязах, че на задната страница беше рекламата. на. диор. с робърт патинсън.
новата версия на мен изразява привличането си с прилошаване. ;d

вижте ся, може да са се променили много неща откакто навърших 12 досега, ама едно е сигурно - никога няма да се откажа да droolвам по робърт патинсън и да му включвам определени черти в комплексната ми идея за 'teh perfect guy'. ;д и беше голям пропуск, когато излезе рекламата на диор, пък аз не написах пост. е, да, сигурно не го направих, защото щеше да е само капс лок, 'мани са', 'ох хормоните ми', 'съсипваш ми живота' и много гифове.

та, говорим си с герито и анабела за весели неща като прилошаване, припадъци и проблеми със сърцето (и трите болни и сакати), след което стигаме до великия извод,
'крисе, ти ако някога видиш робърт патинсън на живо, сигурно ще се изповръщаш върху него'
'от любов!'
и че отивам в англия само за да намеря билборд с рекламата на диор и да се снимам за инстаграм пред нея. ;д

fangrirl talk-а нещо ми се загуби из поста май. обаче трябва да тичкам да пия хапчета за глава и да уча тепърва. what has my life become.

Няма коментари: