четвъртък, 11 април 2013 г.

а пък днес имах някакъв странно хубав ден. най-вероятно защото е сряда, демек деня с най-леката и хубава програма. и целия час по изобразително, защото пак бяхме в единия кабинет по информационни и понеже на мен не ми беше останало нищо за правене, цял час се топлих на радиатора и слушах marina & the diamonds, м не, не ми беше зле. ;d а на връщане се мотах 2 часа с гергана, които бяха предвидени да бъдат около 20 минути (????) тя ми изяде курабийките, щото беше гладна като животно, даде ми лекция как, аджеба, би трябвало да вървя на токчета, и после още час и отгоре си говорихме се лигавихме горе на улицата с терито и габриела и бейзъкли ми замина целия следобед, ама не се оплаквам. ;d

и стават някакви чудеса, защото, забележете, герито и габриела (знам!) искат да им препоръчвам книги за четене (в ебаси еуфорията изпаднах tbh) (guys u don't understand, едната не чете книги, в които няма секс, а другата чете само фейсбук статуси ;d), та герито в момента чете 'преди да умра' и габриела настоява да я почне след нея и 'да не загуби някой разделителя, щото искам да го открадна!' ;d
а пък мира вчера ми каза, че й се чете нещо с повече хумор и аз веднага й препоръчах да чете wallbanger. така де, edward wallbanger, защото саймън и керълайн съкват за имена на тия герои, съжалявам. ;д и в момента едвам се държа да не почна да го препрочитам и аз, тъкмо тая седмица става една година, откакто за пръв път го четох. ;д и се разкъсвам между това да си поръчам книгата или да си принтирам целия фенфикшън, което ще ми отнеме бая време и хартия (а аз даже не искам да е на a4 хартия, защото убива удоволствието. ама пък не искам да чета за саймън и керълайн.) и... ох. keep all kinds of chick lit and romantic fanfictions away from me.

пък така и така съм отворила книжната тема - развалиха ми се окончателно всички планове за ходене в търново и гледане на the host - имам дежа ву от миналата година tbh - та, поръчах си 'къде беше' на гейл форман и 'натюрморт с кълвач' на том робинс, и не знам какво да очаквам, ама важното е, че съм нетърпелива и за двете. нищо, че имам 487487 други книги за четене преди тях. ;d и подаръка за рождения ден на владито, ама няма да напиша коя книга съм й взела, щото може в момента да ме чете. ;d

оле, и днес се събудих точно 9 минути преди да ми почнат часовете, бях в училище след звънеца, обаче се разминах без закъснение. i'm awesome.
пък сега е приблизително 2 през нощта, часовете ми започват буквално след 6 часа, имам тест, есе, изпитване и частично вероятно контролно и не съм сигурна че съм подготвена за нито едно от четирите.
лека нощ, народе.

1 коментар:

Sky каза...
Този коментар бе премахнат от автора.