четвъртък, 18 април 2013 г.

нека си попиша в блога за успокоение. май няма да ми подейства успокояващо, ама.

просто съм ужасно разлигавена в момента и трябва да си почина. разлигавена и недоспала. направо перфектно. АМА ТОЛКОВА СЪМ РАЗЛИГАВЕНА, ще колабирам.

така. понеже съм, както знаете, същество, което има нарастваща пристрастеност към книги, и в същото време си нямам абсолютно никаква работа и обичам да си пилея времето за неща, които не са особено необходими и важни, и защото книгите на английски за скъпи, а на мен не ми се харчат една камара пари за нещо, което, освен всичко, вече сигурно го знам наизуст... сега съм се хванала да форматирам 300 страници word документ, поръчала съм си a5 хартия и когато фотошопърката, която питах може ли да ми направи кориците, стане готова, тикчам да принтирам. познайте какво?

познахте. edward wallbanger.

ама не книгата wallbanger, а фенфикшъна edward wallbanger... окей, това вече ви го обясних. ;d споменавам го за втори път в рамките на 2 седмици. просто гледайте как излизам от контрол тъкмо за годишнината си с тоя фенфикшън. ;dd
и сега съвсем старателно се опитвам да махна излишните нови редове и зле форматираните многоточия, ама, ако може, без да чета текста, ама се оказа до голяма степен невъзможно. и сега се разцепвам да се лигавя на 22ра глава и пея заедно с maroon 5, докато песните им вървят на плейъра. кога забравих, че толкова точно пасват на цeлия сюжет?
CAUSE YOU FEEL SO GOOD YOU MAKE ME S-S-STUTTER.
да се успокоя още малко само и си пускам 'never gonna leave this bed', дано не почне да ми се танцува, ще трябва да ме събират на части. ;d

не мога да се успокоя. ей сега пускам moves like jagger. няма да мина без умопобъркано танцуване из стаите тая вечер.



There was a time in my life when those words would
have sent me running for the hills. And now, when
spoken by this woman that had careened into my life
with a bang on my door and an axe to grind, it made
me feel… hmm… how did I feel?
Comfortable. Which was weird, because I always
equated that word with settled and boring, the sexual
equivalent of an easy chair. But no, comfortable now
meant all kinds of different things. Comfortable in my
own skin, especially with her skin against mine.
Comfortable with something being still new and weird
and undiscovered… and yet comforting.



you don't get it but i'm nearly dying. а даже още не съм стигнала до епичното "sometimes dicks change what needs to be changed, sometimes dicks make it better" ;d

тоя пост... нека си седи, като доказателство колко неуспешни са опитите ми за блогване, за възвръщане на психическа стабилност и за намиране на нормални неща за четене. chicklit is da bomb.

Няма коментари: