неделя, 28 април 2013 г.

oh. my. fucking. gosh.

ебаси вечерта. ебаси яката вечер просто.
габриела пак ме извика да излезем двете, защото стигна до заключението, че ако не излезе тая вечер, ще откачи. и понеже днес голямата дискотека отваря след последния ремонт, на улицата бяхме само ние двете. можеше да съм си само аз, ама шефа жан й забрани да ходи на дискотека :D (в тоя момент някой трябва да пусне песента от 'море от любов')
и пак ходихме на площадката да се люлеем като петгодишни и първоначално имаше изгледи да бъде поредната вечер, в която габриела си прави отчет на любовния живот, обаче подхванахме някакви теми за всичко, което сме правили от 2007 досега, с кого сме си били най-близки, как двете с гергана са ходили до денонощния магазин за шоколад на -22 градуса, или как аз съм лежала разболяваща се на леглото си, пък илиана е седяла до мен тихичко и ме е гушкала, какво сме си казвали, какви глупости сме вършили, и какво хубаво ни беше допреди не повече от 2 години. въобще, адския разговор беше.
после, не знам как стана, завършихме с коментари върху saw 7 и the ring и ся не съм съвсем сигурна дали няма да имам кошмари тая вечер. ;д
и общо взето, накрая жан пак й звънна да й иска отчет прибрала ли се е и тя ме гушна за довиждане (което е a big deal, щото ние просто никога не се прегръщаме, обикновено става все насила щото всички други от компанията освен нас го правят, когато тръгнем да се прибираме ;д), аз даже първоначално бях тип 'gurrrl, какво правиш сега' и после като си отворих вратата към двора и й метнах, тя ми се изплези едно игриво такова ;d и ми стана един вид щастливо.
защото в крайна сметка всички можете пак да сте си старите, моите хора.
хубаво е да го знам. (:

2 коментара:

Sky каза...

четох предишния ти пост. мога да ти предложа да пробваш един блог. citadelata.com и от сайта си влизаш във форума. има го от около 7 години и продължава да се посещава. ;)

chocolate каза...

мерси много :) сега съм с флашката за интернет и почти нищо не мога да заредя, обаче утре ще го погледна. ^^