събота, 27 април 2013 г.

http://www.youtube.com/watch?v=C9QOJD_CbKI

jeez. не е истина колко ми липсват форумите.
форумните години ми бяха сигурно най-любимите. година и половина, де. ;d 2010 и част от 2011... мда, година и половина. късно съм се включила към купона, знам. ;d
някво... толкова хубаво беше. особено като се регнеш в някой нов форум. и никой не те познава. и ти можеш да си изливаш душата по темите, и да знаеш, че поне за момента не се повтаряш. ;d а във форумите, в които си седиш всеки ден, всички те знаят какъв си, даже никога да не са говорили с теб. едно такова мило и странно и задушевно е. като в стаичка, където всички си чувате мислите и се познавате, без да е наложително да си задавате въпроси. и тези форуми ме държаха социална. и същите тези форуми ме запознаха с мушки.
fangheaven, twilightfans, tvd форума, teen obsession, колко ги обичах, леле.

изкушавам се да се върна в personally creation, ама се чувствам супер неловко там ok.

тема на деня: 'боже господи, крисо, съблечи тоя парцал щото тва даже не е дреха, срам ме е от тебе!11'
а аз просто се изживявам като хипстър. ;d

Няма коментари: