събота, 6 април 2013 г.

докато аз продължавам да се чудя какво да си пиша в блога, плановете ми се провалят, всичките ми неща за учене си остават недокоснати, а ваканцията ми си отлита като волна птичка (след като щях да правя толкова много продуктивни неща, като, you know, да си наваксам сериалите, да изгледам няколко филма и да си дочета хп5, а не направих нито едно от тях), пък на мен десет дни някак не са ми достатъчни. освен това съм в музикална криза или нещо от рода, защото даже музика не мога да слушам, понеже всичко ме дразни (сега се случи някакво чудо и в момента jamвам на майли сайърс. помощ.)

а в момента пея papa don't preach на отворен прозорец. oops.

и... трябва да спра да си пилея времето и да си разпилявам мислите.

1 коментар:

Sky каза...

между другото хп5 си го бива, но не ми е сред любимите в поредицата...