неделя, 5 май 2013 г.


birthday parties suck vol 2: birthday parties are pretty awesome if you're around the right people

имаше компенсация за снощи! god fucking bless. и аз, естествено, трябва да си го запиша в блога, защото беше ебаси епичния ден.

аз, владито (очевидно?), нелито, миша и тереза aka една тяхна приятелка от софия.
владито пищя 'WARM BODIES OMFG' пет минути, миша ѝ подари гривна с бухал и тя пищя 'AWW БУХАЛ' ;д
отидохме в пицарията, за всяка взехме по една малка пица, която всъщност си е бая голяма и стига само ако не си ял цял ден. аз обаче, като добро прасе, я изядох цялата и бих даже миша, която като види пица, не знам какво й става. ;д

историята на деня беше как я гонили от криминална полиция ;д ама сериозно, нещо станало като си купувала новия телефон и излязло така, че с майка й били част от престъпна група за кражба на телефони, разпитвали ги, кодови имена, всякви такива. ;д
'в българия всичко е пълен хаос - само престъпността е организирана!
после тереза ни каза как можем да проверим дали ни се следи телефона, защото половината телефонни разговори в страната били подслушвани (муше, с причина постоянно поздравяваме цецо цветанов!) и от нас четирите само на миша телефонът беше следен ;дд и тя реши, че ще звъни на мира, и някво само вади ебаси сериозния глас:
- мире, не искам да се плашиш или да се притесняваш, обаче искам да ти споделя много важна информация! просто е много важно и трябва да знаеш - с престъпната ми група заложихме бомба в мазето на съда.
и в тоя момент затваря и ние се пръскаме да се хилим. ;д две минути пак я набира:
- забравих да ти кажа, бомбата е в съда в трявна. не софия, не габрово, трявна!
затваря пак и само изтърсва 'гледайте ся как група сапьори от мвр влизат с взлом в съда да търсят бомба' ;dd

след като се наядохме като животни, славно напуснахме пицарията и се зачудихме къде да ходим, миша предложи да отидем 'на моя гьол!' (в крайна сметка тя беше инициатора на всичките дейности през целия следобед ;д)... и отидохме на реката, под гърбавия мост. ;д тя се опита да ме навие да вляза във водата с нея, само дето аз в последния момент се отказах.
пък като се наснима във реката, дойде при мен, ми скочи, че нямала никакви снимки с мен, та да наваксваме и... тука идва highlight-ът на деня. ;д
някво само си лежим на тревата и се снимаме, удряме го на жестоко кифленство и тъкмо се каним да се снимаме, като си крием ~~артистично очите и само върху нас се излива някакво голямо количество вода. ;д и аз първоначално си помислих, че терито ни дразни и ни пръска с вода, обаче излезе че тая на терасата над нас (имаме тераси над брега на реката, because we're tourist towny like that) си е изляла някаква кофа с мръсна вода буквално върху нас. и кво каза? 'ох, извинети' и си влезе. ;дд аз поне имах резервна блуза и затва някви дечица ме гледаха как се преобличам под моста ;д поне се окъпахме ;дд
после ходихме да си правим снимки на центъра и беше найс. ;д

после ме навиха да ходим през хижата, после някаква горичка и до езерото (представете си, цял живот съм била в тоя град и сега за пръв път отивам на езерото) и се окалях, нагазих на един псевдо-мост боса с владито, 20 минути си чистихме краката после.

и уж номера беше да си опазя обувките и накрая ме наваля дъжда и ми ги направи на нищо. ;д

и си направихме една камара снимки и беше много пърф и екстремно, аз счупих нокът, миша ми изпусна фотоапарата, а владито ме заплаши със сексуален тормоз ;дд

[...]

fun fact: тоя пост го пиша 7ми час вече ;d

и нали с жанриела щяхме да гледаме филм... мда, сигурно. ;д пуснахме си го, на 20тата минута се разлигавихме, на 30тата правихме cuddle threesome и аз се опитах да ги държа поотделно двамата, че да не вземат да спрат да се карат и да ми развалят аурата на леглото (габриела искаше и мен да набута, ама аз извиках 'разврат ама нье и на моето легло!1' и тя каза 'ми на гардероба тогава' ;д), пих бира за пръв път от 35976 месеца, стомахът ми не я иска много ;дд
аз се дефинирах като 'вашта кучка за гушкане', никой не се оплака от тоя факт, ама накрая жан ме пусна (след 2 часа реално спане) и габриела се намести да му се гушка и ся са супер любвеобвилни и затва трябва да ги изритам по-скоро, че лошо ще ми стане и няма да искам да спя в тая стая. ;д

- пич, моля те, оправи си блузата, не съм в настроение да ти гледам плочките ся
- тва не са плочки, тва е шкембе! ;дд

ps. вече се карат. all is good. ;д

Няма коментари: