събота, 4 май 2013 г.


cons of being antisocial: birthday parties suck. really.

не стига, че дадох 28 лева за сребърна гривна (десо, виж колко те обичам! ;д), не стига, че си седях напълно трезва цяла вечер, че изпуснах целия театър, който се е състоял в парка и как някакви от присъстващите излезли да се бият там (????????)
ами и ме боли главата, все едно собственоръчно съм изпила едната бутилка уиски (първоначално написах 'немски', wtf) и съм денскала цяла вечер. ;д

тъй де, както разбрахте, тая вечер бях на рождения ден на деса, и понеже няма на кой да разкажа, си правя малък отчет в блога. ;д

може да вметнем, че се облякох като типична тревненска кифла и като видех огледало, направо умирах от възхищение. ;dd само тоя следобед си седя у гергана, докато тя се гримира, гледам си се в огледалото, и в момента, в който казах 'виж ма, сама ша са пръсна', тя се раглоби от смях.

и уж щяхме да пристигнем по-рано, щото тя щеше да седи само час - час и нещо, ама докато се гримира и си оправи косата, вече закъснявахме ;дд

highlights на вечерта;
- не можах почти да си говоря с деса (тя като е поканила 20 човека, пък аз съм ебаси неразговорливата около такава компания, кво очаквам), ама колкото пъти се спря около мен, аз го избивах на лесбианизъм и й налитах да я целувам ;дд 'дай по другата, че да не ми откраднеш въображаемото гадже' ;d
- кифлите от настоящия и бившия ми клас първоначално седнаха пред мен, аз тъкмо като се депресирах, че ще трябва да им гледам мутрите, те се преместиха на парапета, за да пушат и бейзъкли стояха там повечето време tHANK YOU CHEESUS ;d
- на деса й подариха играЧКА ЛОКОМОТИВ I'M DONE (щото била фенка на бдж, щото й викат влакова, щото тя постоянно цитира оня мийм 'i like trains' ;d) и книгата 'рецептите на бай данчо' ;d (тва й беше подарък от един йордан, който й обеща, че на всеки рожден ден ще й подарява по един вагон за локомотива ;д)
- бях (инцидентно) замеряна в косата със спукани балони (i just), някъде от въздуха ЛЕТЕШЕ УИСКИ (в свободно състояние!) и ми се изля по краката, едвам не ме замериха с една маруля, после в ръката с една маслина, разбиване на войските при върбишкия проход просто ;д
- деса мистериозно изчезна с един пич търновец сигурно за повече от половин час и ся се мъчим да открием какво е станало и да не би случайно след завръщането си роклята й да е била наопаки ;дд не беше!
- бейзъкли си лафих с милена и мирка цяла вечер, май срещнах мира с новата й любима група, в ебаси еуфорията изпадна ;д
- не можах да различа гъби и кисели краставички i just

накрая, като миленка, владито и мира казаха, че ще си ходят, си заминах и аз и се качих на улицата, терито и габриела, ofc, бяха там, терито веднага заяви, че 'с тоя клин ша та пръсна' ;д и ако има едно хубаво нещо от 2013, тва е всичките ни inside dirty jokes дето даже не са смешни, ама се попиляваме да се хилим на тях. ;д

габриела пак си е на телефона, естествено заради поредната проверка 'къде си, да не спиш с някого сега' ;д
- хора, жан иска да си пусна телефона на високоговорител, ша водим конферентен разговор!
...
- хора? как сте бе, кво става?
и аз веднага 'квото ляга!'
'кой го каза тва??'
'крисито!'
'крисито... като си дойда... ще я оправя, хубаво ще я оправя' ;дд

- утре взимам крисито и терито на дискотека и теб те оставяме у вас! ;д
- сори, крисито не ходи на дискотека, тряя да вземеш мене вместо нея...
междувременно ми прави знаци да я подкрепя ;д
- ми да, аз така или иначе не ходя на дискотека, не ща да ви слушам чалгиите...
и само терито почва да крещи 'НЯМА НЕ! ЦЕЛИЯ!' ;ддд
и през тва време гергана се задава отдолу по пътя, гледа ме как се превивам от смях и крещи 'КРИСИ??? ПИЯНА ЛИ СИ????' ;d

пък жан и габриела, вместо една нормална двойка да се събере и да се налегне в тая хубава предстояща събота вечер, са решили, че ще ми кибичат в двора и ще си правим movie night (ако аз няма да избирам филма, направо ще ги пратя на майната им ;д) и ще се наливаме с бира, пък ако всички са трезви и способни да ходят в права линия, може и да ходим да обикаляме църквата. общо взето, ако той ще си идва утре, obv цяла вечер ще им светя. ;дд

и освен това, трябва да стана в 8 - 8 и нещо утре днес, щото ще тичам у нас да боядисвам яйца с майка ми, веднага след това съм на рождения ден на владито, като нищо да го проспя целия и да почне да ми се губи. ;д

лека, че на мен ми остават около 6 часа и половина сън, пък главата още ме цели здраво по все така необясними причини.

Няма коментари: