неделя, 11 август 2013 г.

[3.8.2013 г. 21:37:55] mims: и си пиши в блога
[3.8.2013 г. 21:38:05] mims: ане франк живя две години в изгнание и пак намери как да изпише 200 страници дневник
[3.8.2013 г. 21:38:12] mims: тва да ти е мотивацията

ъм
ок?

като зарязвам и блога имам чувството, че зарязвам и стара част от себе си, която съм се опитвала доскоро да задържа. гадно е. не стига, че оставих my reflections, сега ако спра да пиша постове... не знам, тъжно ми е. за сметка на тва заобичах туитър! и да, може да ме гледате как се оплаквам и си говоря за живота ежедневно там. ;д

имам надежди за август, въпреки че сме вече със седмица и половина in. твърдо решена съм, че останалото от месеца ще си го прекарам както трябва. мога и да се лъжа, tho.

уел,
общо взето,
утре заминавам за бургас за една седмица. (а, и да не изпуснете - аз и пак ще напомня ;д - че утре ми е рождения ден и аз не, че повръщам дъгички и се радвам кой знае колко, ама да си кажа ;д) и бейзъкли, вълнувам се единствено защото за малко се махам оттук. и защото... ами, два мола. :D и ще рева по дрехи. мда.

и щях да пиша още нещо, обаче нямам никакво вдъхновение - сори, народе. stay tuned for some birthday stuff.

Няма коментари: