неделя, 3 ноември 2013 г.

разбрахме как се лекува стрес и умора. сега да поговорим за обратното.

няма по-мизерно нещо от това да седя и да вечерям сама събота вечер, когато има само скучни или депресиращи неща по телевизията и никой, който да яде калорично сирене и ментов чай с мен. с недокоснатия учебник по химия на фотьойла до мен. мизерно ми е и слушам пънк от 2011, не знам какво ми се яде и не знам по какво да уча първо. и тъй нататък.

това ми е последния уикенд преди обмена. дишам, издишам. ииии въобще не знам за какво да мисля, общо взето имам да се концентрирам върху това, че имам да си купувам една купчина неща + и да ям, докато съм в училище, като имам 15 лева на разположение (не смея да похарча и лев повече, защото искам да си обменя възможно повече), имам да уча за 417 изпитвания и контролни и изпитвания за идната седмица, а тъкмо си мислех, че ще мога да му отпусна края и да се занимавам само със психическа подготовка за другата седмица (но не. контролно по зип химия, потенциално есе по литература, за което би трябвало да уча отсега, изпитване по история, после и тест.) и да не забравя да си сложа нещо в багажа.

бтв, узунов явно е пратил линка на сайта за проекта, тъй че повечето от англичанките от тяхната си група за обмен, които сега ще ни host-ват, ни намериха във фейсбук, и мислех да се социализирам и да се запозная с поне половината, обаче в крайна сметка си пиша само с едничка, щото и без това ми предложи да отседна у тях, защото се разбираме бая добре (после казала на гергана, че двете имаме много добър английски за чужденки heheheh) оказа се, че има една купчинка познати, които са готови да пищят екзалтирано по робърт патинсън и, oh thanks me and the dior ad, и тя от снощи си пофенгърлвва по него от време на време - говорим на един език, демек. ;д и сега се чуди да чете ли туайлайт (гледайте за какво отрицателно време развалям хората...) и аз се чудя как да я навия. come to the dark dusky side, we have chocolate and tissues. :D

абе... девическо училище, туайлайт фенки - ще ме харесат, няма къде да отидат. :D

Няма коментари: