петък, 8 ноември 2013 г.

колкото и loser-ско да звучи - най-накрая присъствах на първата си сериозна пиянска вечер
на която не пих, разбира се
щото стомах *гледа си презрително стомаха*
и гледах как денскат на чалгии, докато си ровех из фейсбук и се тъпчех с пица.
въобще най-скапаният party animal, е в ъ р.

обаче! имам снимка, на която миша ме целува, suck it! всъщност нямам и не знам дали въобще някога ще я видя, ако не я поискам, но важното е, че беше направена. xD и като ме нагушка и ме пита за 65472895ти път скучно ли ми е и 'от много малко време те познавам, обаче много си те обичам ок', се отключи любвеобвилното дете в мен и 10 минути ходих да гушкам владито. после нелито. после и двете едновременно. ;д

и ся ми е много мъчно за миша, щото трябва да е на автобуса в 6, а ся е умерено пияна и заобиколена от тотално отрязани, които трябва да изгони до 11 и да гласи багаж. xD

и като се замисля, не ми беше хич зле вечерта, защото въпреки че съм затворено и интровертно и почти не си се вдигнах от мястото и няколко човека минаваха покрай мен на всеки 10 мин и ме питаха 'всичко ок ли е' или 'лошо ли ти е' и миша седна да ме храни със салата щото 'като те храня се смееш' :D ... ми, пак ми е миличко да гледам щастливо пияни хорица да въртят чалга танци на хаус, да се разбиват като на хаус на чалга, да се карат за наръбано парче пица потопено в готварска сметана и да крият салатите, за да си ги ядат сами. ;д и достатъчно щастливо пияни, защото ако им откажеш на 'иди до другата стая да ми изгасиш ей тоя фас в пепелника', казват само 'уф ся тряа да ходя дотам сам, мъка' ;д

ама все пак ме заредиха с положителна енергия, и все пак никакви спиртни изпарения, и ми е толкова по-хубаво, като си мисля за утре.

стискайте ми палци да си изкарам прекрасно, гайс. ;з

Няма коментари: